שיחה מלב אל לב עם נוגה וידר

שבוע שעבר נפגשתי עם חברה, שהיא גם לקוחה, שהיא גם ספקית שלי.

נוגה וידר מומחית למיתוג ולשיווק יצירתי, בונה מותגים שמשנים לאנשים את החיים.

לפני כשנתיים וחצי עיצבה נוגה את המיתוג שלי. ביחד בחרנו את הצבעים שאני אוהבת, את הגרפיקה שמתחברת אלי.

בשיחה שיתפה נוגה  וסיפרה גם על הדרך שבה היא נוהגת לעבוד עם הלקוחות שלה עוד לפני שהיא מתחילה לעשות איתם את עבודת המיתוג.

אני רוצה לשתף, שלפני כחודש השתתפתי בסדנה "למכור כדי לסגור" בהנחייתה של נוגה, קורס שהוא חובה לכל בעל עסק.

המיוחד בסדנה זאת שהיא חוויתית. יש שם תרגילים שמעוררים מחשבה, מפעילים את הדימיון ואפילו מצחיקים.

כאשר אנחנו משחררים את המילה "למכור" (שרבים מאיתנו לא אוהבים) ומכניסים אותה למסגרת של "חוויה" פתאום הכל משתנה והופך קל יותר.

החוויה של "למכור" (את עצמי, את המוצר שלי, את השירות שלי) לפעמים אינה נוחה לבעלי עסקים שרוצים שהלקוח יקנה בלי שימכרו לו.

בחינניות, באסרטיביות ובדרך ההומור, מצאה נוגה את הדרך להוביל אותנו ל"למכור כדי לסגור".

סדנה נוספת עומדת להפתח ממש בקרוב ואני ממליצה מאוד.

לכל הפרטים לחצו כאן

בברכת שבוע חמים ונעים,

בלה

סגור לתגובות על שיחה מלב אל לב עם נוגה וידר

התגובות סגורות.