מה אפשר לצלם בסרטון וידאו (ריכזתי כמה רעיונות)

מה אפשר לצלם
בסרטון וידאו?
אם תמונה שווה אלף מילים, כמה שווה סרטון וידאו שמכיל הרבה יותר מאלף תמונות?
מסתבר שסרטון וידאו שווה המון!

פעם זה היה מסובך! כדי לצלם סרטון וידאו נדרשה מצלמה מיוחדת, יקרה,
עם קלטות מיוחדות .. שלא לדבר על עריכת הסרטונים שהיו משימה למקצוענים בלבד.

היום זה פשוט. בכל סמרטפון יש מצלמת וידאו.
המחיר של מצלמות וידאו גם הוא לא בשמיים ואפשר לצלם סרטונים איכותיים לבד.

אני מציעה, למרות הקלות בצלום סרטונים לשקול ללכת לאיש מקצוע שיעשה את העבודה המקצועית כמו שילוב אפקטים, תאורה נכונה, הסברים בגוף הסרטון ועוד..

כשלקוח הפוטנציאלי שלנו פוגש אותנו בתמונה, יש לו אפשרות להתחבר למראה שלנו.
כשהוא פוגש אותנו בסרטון וידאו הוא מתחבר לאנרגיה שלנו, למראה, לאינטונאציה, לקולוכך מתחילה להיווצר כימיה…

המון דברים אפשר לצלם בסרטון.
לא רק את בעל העסק מדבר.

אפשר לצלם עדויות של לקוחות מרוצים
(ז.א. את הלקוחות עצמם)
כמו כאן לדוגמא  - לחצו כאן

לקוח כתב לכם המלצה? אפשר לעשות מזה סרטון
כמו כאן למשל – לחצו כאן

אפשר לעשות סרטוני אנימציה
כמו כאן למשל – לחצו כאן

ואפשר לצלם מסך – סרטוני הדרכה
שזה מתאים גם ליצירת קורסים דיגיטלים
כמו כאן למשל – לחצו כאן

אפשר לעשות הדרכות אינטרנטיות (ובינר)
וגם כאן להעלות לאינטרנט הקלטה – שהיא למעשה סרטון וידאו!
כמו כאן למשל – לחצו כאן

והיום יש לנו גם את האופציה של פייסבוק לייב שמאפשרת לכל אחד שיש
סמרטפון לצלם בזמן אמת וידאו ולהעלות לפייסבוק מייד!
איזה יופי!!!
כמו כאן שצילמתי בהופעה של שלום חנוך – לחצו כאן

אפשר גם לעשות קליפ מתנה ולעשות סרטון מתנה לאמא
כמו המתנה שקיבלתי מילדי לכבוד יום הולדתי
הנה כאן – לחצו לצפייה

עסק עם מוצרים פיזיים יכול לעשות סרטון וידאו
שמראה את המוצרים שלו ואיך משתמשים בהם.

כתוביות בסרטוני וידאו מקלות את הצפייה ותורמות להנגשה.
זה כבר לא זכות! יש חובה לתמלל סרטונים חדשים שמועלים לאתר
חוק הנגישות נדחה בשנה, אך יש לתמלל סרטונים חדשים. (מדובר בעיקר על קורסים)

איזה סרטונים אתם מצלמים? ספרו לי מה הכי מדבר אליכם ממה שכתבתי.

אני מזמינה אתכם להעלות דוגמאות של סרטונים שאתם מצלמים לדף העסקי של תנופה עסקית בפייסבוק, אני מבטיחה להגיב על כל סרטון.
הנה כאן הקישור לדף העסקי בפייסבוק – לחצו כאן

מכל הלב ♥

בלה עברון,
מומחית לשיווק עסקים בפייסבוק
ובמדיה הדיגיטלית באינטרנט

סגור לתגובות

התגובות סגורות.