חשיפה! חשיבותו של דף התודה (הסבר טכני מעניין!)

הפעם אני כותבת לכם על "דף" שאף פעם לא מתייחסים אליו. שלא כותבים עליו.
הוא סתם דף שעומד שם בפינה ולא שמים לב, שיש לו משמעות שיווקית ענקית.

אולי זה בגלל שקוראים לו "דף תודה" והיחס אליו הוא כאל "מובן מאליו".
אולי זה בגלל שלא מכירים ביכולות שלו או בפוטנציאל האדיר שלו. (כמו שמורות אומרות בבית ספר להורים של התלמידים..)


אם אתם שואלים את עצמכם הרגע מה זה בכלל "דף תודה", סימן שאתם לא מדוורים לרשימת נמענים דרך מערכת דיוור אוטומטית ועדיין שולחים מיילים לרשימה שלכם דרך ג'ימל, וואלה, נענע ו/או אאוטלוק או שאר ירקות.


איך אני יודעת?

כי במערכות האלו אין דף תודה. פשוט שולחים מייל ומקווים שמישהו יפתח ויקרא.
אין לנו שום אפשרות לדעת מי באמת פתח את המייל, מי קרא, מי לחץ על קישור.
אין כלום. נאדא. זירו. רק תקווה.
תקווה זה טוב, אבל אנחנו רוצים לשווק את השירות שלנו, את המוצרים שלנו..
ולכן כדאי שנעבור לעבוד עם מערכת דיוור אוטומטית.
למשל מערכת רב מסר.
(יש עוד אחרות בשוק, אך אני אוהבת את רב מסר ולכן אני ממליצה עליה, יסלחו לי כל השאר, כרגע).


ולמה הסברתי לכם את כל זה?

כי כשאנחנו עובדים עם מערכת דיוור אוטומטית יש לנו אפשרויות רבות של שליטה.
למשל, אנחנו יכולים לדעת מי פתח את המסר, מי לחץ על קישור, מי עשה מה..

אז מה זה דף תודה?
אוו הנה הגענו.
נניח שאתם רוצים להזמין אנשים לשיחה אינטרנטית.
אתם מכינים דף הרשמה לשיחה ובתוכו שמים טופס הרשמה.
מדוורים לאנשים על השיחה  והם נרשמים.
עד כאן הכל טוב ויפה וסטנדרטי.
ברגע שהם נרשמים יש לכם אפשרות לעשות כמה דברים:

1. שהמערכת תגיד להם תודה הרשמתך נקלטה.

או 2. לשלוח אותם למערכת הובינר

או 3. לשלוח אותם לדף תודה!!!


ולמה זה חשוב?

כי אם אנחנו עושים את סעיף 1 – בזבזנו את היכולת שלנו לשווק משהו נוסף

אם אנחנו עושים את סעיף 2 – אז באמת היינו נחמדים אבל לא ניצלנו את האפשרות לשווק שוב

אם אנחנו עושים את סעיף 3 – כאן אנחנו כבר חושבים חשיבה שיווקית!!!


יש אפשרויות רבות לכתוב דף תודה.

אפשר סתם להגיד תודה שנרשמת, נהיה בקשר ולהיפרד יפה (לדעתי חבל לעשות כך, וחבל על הדף. עדיף כבר לשלוח ישר למערכת הובינר..)
אפשר לשלוח לסליקה אוטומטית (למשל לקרדקום) כך שמי שנרשם בטופס יועבר מייד לתשלום (זה נהדר! וחוסך המון זמן ומומלץ, וכולנו אוהבים לקבל הודעה מקרדקום חשבונית הרכישה שלך מאתר.. סימן שמישהו שילם לנו ללא מגע יד אדם, איזה כיף! נכון?)

אבל אם אין תשלום, אלא שיחה בחינם שאנחנו מזמינים אליה, אפשר להגיד תודה רבה שנרשמת, עכשיו בבקשה, תוכל להמליץ לחבר? (על השירות על השיחה, על המוצר.. עלינו?)

וזו כבר אפשרות מעניינת, שעשויה להגדיל את רשימת התפוצה שלכם וגם לגרום למי שמקבל מכם שרות טוב להמליץ עליכם
(בסוד נגלה שאנחנו גם יכולים לדעת מה הוא כותב לחבר כהמלצה – אבל זה כבר ממש כמו "האח הגדול"..)


זו לדעתי הדרך הנכונה לשימוש בדף תודה – במיוחד כאשר אנחנו רושמים מתעניינים ועדיין הם לא משלמים.
אפשר לבקש מהם להמליץ לחבר.(על ידי טופס נוסף)

כמו בדוגמא כאן – ללחוץ כאן לדוגמא של המלץ לחבר לשיחה אינטרנטית

http://www.tnufa4biz.co.il/toda.html


כל מי שממליץ יקבל דף תודה נוסף! נשמח שתמליץ לחבר נוסף.. וחוזר חלילה.

לחצו כאן לדוגמא על המלץ לחבר נוסף לשיחה אינטרנטית
http://www.tnufa4biz.co.il/toda2.html


כפי שתראו בדפים האלו שמתי גם וידאו.

וידאו עושה את הדף איכותי יותר. גורם להישארות של האנשים בדף וגם לכך שהם יבצעו את מה שמבקשים מהם. לכן אני כמובן ממליצה לשים וידאו.

הנה 2 דוגמאות נוספות לדפי תודה שלי, שלצערי אינם משרתים את השיווק אך בכל זאת עשיתי אותם.
(טוב אני לא מושלמת)

http://www.tnufa4biz.co.il/thankyou.html

http://www.tnufa4biz.co.il/toda6.html


עכשיו אני רוצה להגיד לכם תודה שקראתם והייתם איתי עד כאן.

כמו תמיד, אני שמחה לקרוא את התגובות שלכם, להגיב לכם  ולשתף את החברים.

שתפו את החברים שלכם כדי שגם הם יהנו וילמדו לעשות דף תודה נכון.

אם עדיין אין לכם רשימת תפוצה ואתם רוצים להתחיל לעבוד במערכת רב מסר (כן, כן, אני ממליצה עליה מאוד)

אני רוצה לתת לכם מתנה: חודשיים התנסות ברב-מסר בחינם! כן! חיני חינם!
לחצו כאן לקבלת המתנה שלי אליכם!
http://www.tnufa4biz.co.il/responder.html


ושיהיה לכולנו שבוע מדליק!
(אפילו שחנוכה כבר הסתיים)

שלכם,

בלה עברון.


thanks

 


whatopinion

סגור לתגובות על חשיפה! חשיבותו של דף התודה (הסבר טכני מעניין!)

התגובות סגורות.