הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול בחווית הלקוחות שלכם!

מכירים את האמירה "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים?",
מהניסיון שלי יש הרבה מאוד אמת במשפט הזה והרבה פעמים דווקא הקצוות
והפיניש הקטן הם שעושים את ההבדל הגדול.

.

רוצים דוגמאות?
אין בעיה, תשאלו כל אישה שאוהבת נעליים (ואיזו אישה לא אוהבת נעליים? -: ) – והיא תגיד לכם שנעל יקרה ומיוחדת משדרגת גם את הלבוש הכי פשוט ורגיל.

ולא רק נעליים – גם שיער מסודר, גבות מעוצבות, צמיד עדין על הקרסול או ציפורניים מטופחות  -

כל הניואנסים האלו אומרים עלינו הרבה מאוד ומשדרים רושם מתוקתק ומוקפד עד אחרון הפרטים.

.

ומה קורה בעולם הוירטואלי?
אז זהו שגם כאן זה בדיוק אותו הדבר ותשומת הלב שלנו לפרטים הקטנים היא שיוצרת את הרושם המקצועי שאנחנו משאירים.
למה אני מתכוונת? לפינישים קטנים כמו החתימה שלנו במייל,
כרטיס ביקור דיגיטלי או דף התודה שאנחנו שולחים לאנשים שנרשמו לסדנא או לרשימת התפוצה שלנו.
אלו בדיוק המקומות שבהם אנחנו יכולים להביע את מי שאנחנו,
לתת יחס אישי ולשוות לשיווק שלנו Look@Feel מלוטש יותר.

.

נכון, אפשר בהחלט להסתדר גם בלי כל זה, כמו שהסתדרנו סה"כ לא רע עד עכשיו.
אבל בשיווק של היום אנחנו שמים יותר ויותר דגש על חווית המשתמש,
וכדי לבלוט בין המתחרים שלנו אנחנו רוצים לתת יותר.
.

כן, בעידן שהכל נמצא במרחק הזזה אחת של אצבע, כל קליק הוא משמעותי והנוחות והנגישות הן ערך עליון.
אנחנו מוקפים בגירויים ובהרבה יותר אינפורמציה ממה שאנחנו יכולים לעבד ולעכל,
אז אנחנו רוצים לעשות את הכול קל ומהיר ללקוחות שלנו, כשהכול מתחבר וזורם ברציפות.

.

איך עושים את זה?
בעזרת תהליכים אוטומטיים חכמים שמעבירים את הגולשים שלנו מתחנה לתחנה,
בלי לתת להם סיבה לצאת החוצה לדף אחר ואולי לשכוח לחזור אלינו בהמשך.
כך למשל כשאנחנו בונים דף מכירה,
אנחנו מחברים אליו כבר את דף הסליקה שלאחריו הלקוח מקבל מיידית הודעת תודה
על ההרשמה תוך שהוא מועבר אוטומטית אל תוך רשימת התפוצה שלנו.

.

עוד דוגמא היא כרטיס הביקור הדיגיטלי המאפשר לנו להעביר את כל פרטי ההתקשרות שלנו
בלחיצת כפתור כשלחיצה נוספת של המקבל, מכניסה אותנו היישר לרשימת אנשי הקשר שלו.
.

נשמע מסובך? טכנולוגי מדי?
זה בעיקר עניין של ניסיון ואחרי שמתרגלים כבר לא מבינים איך יכולנו בלי זה.
אז קחו מזה מה שמתאים לכם, בקצב שלכם, ואם תרצו אשמח גם לסייע לכם
להשתדרג קצת בנראות הדיגיטלית של העסק שלכם.

שלכם,
בלה עברון

נייד: 052-4892900
מייל: bella@bella.co.il

.

עדיין אין תגובות

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובות