בלה עברון ורועי זלצמן בשיחה אינטרנטית בנושא: טלפתיה בשירות העסקים כלים ישומיים למשיכת לקוחות לעסק

                                                         Bella-Evron[4]roy15

בלה עברון ורועי זלצמן
בשיחה אינטרנטית בנושא:
טלפתיה בשירות העסקים – כלים ישומיים למשיכת לקוחות לעסק

כשהתבקשתי לעשות דף נחיתה לרועי זלצמן, אמן הטלפתיה והשכנוע מצאתי את עצמי נסחפת אחריו ומרותקת לקסמים
לסרטונים, למסרים שלו. שמתי לב שאני לומדת תכנים מעניינים, מרתקים והכי חשוב ישימים.
סדרת הסרטונים של רועי לשיפור הזיכרון הועברה באופן מושך ומרתק כך שהיישום היה מאוד פשוט וקל.

לשמחתי הרבה רועי הסכים להפגש לשיחה אינטרנטית שבה יתן כלים ישומיים לשכנוע.
כלים שנשמעים ונראים כ"טריק" אך בעצם אינם כאלו כלל ועיקר.

רועי החליט לתת לכם טעימה לפני השיחה האינטרנטית – הצטרפו אליו בסרטון הבא

כ

הנה כמה מהנושאים עליהם נשוחח:

kohav עיקרון ה-מ.ש.ח.ק. של רועי זלצמן
kohav[1] עקרון הזנב הארוך ותרומתו לעסקים
kohav[2] עיקרון מיעוט האפשרויות וכיצד להשתמש בו נכון
kohav[3] מהו עיקרון הבעלות וכיצד נוכל להגדיל דרכו את המכירות שלנו
kohav[4] כיצד עקרון שנאת הפסד יכול להועיל לנו מאוד בשילוב זמן עתיד
kohav[5] מדוע עיקרון הסמיכות כל כך חזק – ובמה הוא קשור לתמחור
kohav[6] למה שיפור הזיכרון כל כך חיוני לעסק שלנו
kohav[7] כיצד רועי משתמש בפייסבוק לשיווק ויראלי

ועוד ועוד…

הצטרפו אלינו להקלטת שיחה מרתקת ומעניינת וחשובה ביותר עבורכם!

roy3

roy7

ro51

הרשמו עכשיו !

hez1hez1[1]hez1[2]

  

דואר אלקטרוני *
שם *
שם משפחה

סגור לתגובות על בלה עברון ורועי זלצמן בשיחה אינטרנטית בנושא: טלפתיה בשירות העסקים כלים ישומיים למשיכת לקוחות לעסק

התגובות סגורות.