עוד פעם התבלבלת?
זה קורה כל הזמן! כמעט כל יום!
אנשים מתקשרים אלי ושואלים: את עושה דף נחיתה? ואני עונה "מה כוונתך דף נחיתה, מה רצונך?"
ומהצד השני שתיקה רועמת. מבוכה מתגנבת. לא יודעים להסביר מה רוצים.
דף נחיתה, דף מכירה ושאר ירקות. מה ההבדל ביניהם בכלל?
מה, זה לא אותו דבר? דומה.
זו הסיבה שהחלטתי לכתוב לך היום על כך. כדי שתהיה לך בהירות, הבנה. שירד האסימון!
כי האמת היא שזה ממש פשוט מאוד:
דף נחיתה הוא דף שהגולש "נוחת" לתוכו כתוצאה מהפנייה ישירה (שלחו לך מייל
ואמרו לך ללחוץ כאן והגעת, מישהו אמר לך כתובת, הגעת מגוגל וכו').
יש לדף זה מטרה אחת: להניע את הגולש לעשות פעולה!
כדי שהמטרה הזאת תושג אין בדף שום קישור לדפים אחרים. לא צור קשר! לא אודות! לא מאמרים! כלום.
לגולש יש רק 2 ברירות: לקרוא או לצאת מהדף.
יש סוגים שונים של דפי נחיתה. לא כדאי עכשיו להתבלבל שוב. אני אסביר רק על שני סוגים עיקריים.
דף נחיתה קצר: יש לו מבנה מאוד ברור: וידאו, כמה משפטי הסבר , משפט שמניע לפעולה, וטופס הרשמה.
המטרה בדרך כלל בדף כזה היא לאסוף לידים. (לידים זה פוטנציאל מתעניינים).
אני רוצה שנתקדם מרמת התיאוריה ולכן אני מציגה לך דוגמאות של דפי נחיתה קצרים שעשיתי השבוע
ללקוחות שלי.
בלחיצה על הקישורים כאן מיד התמונה מתבהרת. הנושא שונה, המבנה דומה.
תלחצ/י עכשיו על הקישורים ואחרי זה תחזר/י לקרוא את המייל הזה, כי יש לי עוד מה להסביר לך.
כן, כן, עכשיו ללחוץ! ולחזור!
המתכון שיוביל אותך לשינויים גדולים בקלות ולאורך זמן
וגם זה..
מאחורי כל אחד מהלינקים מסתתר תוכן רב ערך שניתן יהיה לקבל בהרשמה שם ואני כמובן ממליצה
להרשם ולקבל את התוכן הזה. ברור נכון?
במשפט אחד – זה כל ההסבר על דף נחיתה: קצר, קולע, משכנע ומניע לפעולה.
נו בטח עוברת לך השאלה בראש: אז מה הסיפור של דף מכירה?
יופי, הגענו גם לזה! גם דף מכירה הוא דף נחיתה. גם לו יש מטרה להניע לפעולה אבל ההבדל ביניהם
שדף מכירה נותן לך את כל הפרטים שחיפשת, תועלות, בונוסים, פרטי האירוע, עדויות ועוד המון המון
מידע שנחוץ לגולש כדי לעשות פעולה. מן הסתם זה דף ארוך יותר ויש בו הרבה יותר תוכן.
לפעמים דף נחיתה קצר מוביל לדף מכירה ארוך עם הסברים. לפעמים לא. (זה תלוי מה רוצים לעשות)
מה הפעולה? זה משתנה לפי הבקשה של הלקוח.
זה יכול להיות "תרשמו ותשלמו", לפעמים "תצלצלו", לפעמים זה "תשאירו פרטים".
כל אחד לפי מה שהוא רוצה שהגולשים שלו יעשו אחרי שביקרו בדף הנחיתה (המכירה) שלו.
גם כאן אני רוצה להראות לך דוגמאות של דפי מכירה שעשיתי ללקוחות שלי.
תלחצ/י על הקישור ואחרכך תחזר/י שוב למייל הזה.
אני רוצה להסביר עוד משהו קטן. כן, כן ללחוץ עכשיו! ולחזור!
השינוי בחייך, זה שתמיד חלמת עליו, מתחיל ממש כאן
וגם..
הפוך את העסק שלך למפורסם ומצליח!
האם אני ממליצה להשתתף בפעילויות שמופיעות בדף המכירה שהוא גם דף נחיתה?
ברור! אני יודעת שיש שם ערך רב עבורך!
יופי, חזרת אלי.
עכשיו אני רגועה. אני יודעת שעשיתי לך קצת סדר ויש יותר בהירות והבנה אצלך.
אז כשתתקשר/י אלי בפעם הבאה כבר תדע/י בדיוק מה לבקש ממני לעשות עבורך!
כמו תמיד אשמח לקרוא כאן למטה את תגובותיכם!
מאחלת לך סופשבוע נפלא,
להתראות,
בלה עברון