איך לשמור על קשר עם הלקוחות שלנו?

 


דואר אלקטרוני *
שם *
משפחה *
טלפון/נייד *


מאז ומתמיד ספרים הם אהבתי הגדולה. כשהייתי ילדה קראו לי "תולעת ספרים" כי הייתי קוראת 2-3 ספרים בשבוע.
מורה אחת אפילו אמרה לאמא שלי כשהייתי ביסודי ש"יש לך סופרת בבית".
אז השבוע החלטתי לעשות סדר בסיפריה שלי. ספר אחד התגלגל ונפל על הרצפה.
הספר "קשרים, קשרים!" של הארווי מאקיי. הרמתי אותו ופתחתי אקראית.
.
"עסקים קטנים שמצליחים לשרוד ולשגשג יודעים איך ליצור קשר עם הלקוחות והלקוחות בכוח
על ידי הדגשת מידה של שירות אישי ותשומת לב שעסקים גדולים אינם מסוגלים לתת"
  – הפיסקה הזאת קפצה לי לעיניים.
בעידן האינטרנט מאוד קל לשמור על קשר עם הלקוחות.
זה ממש לא משנה אם יש לך עסק גדול או קטן.
.
השאלה היחידה היא עד כמה חשוב לכם לשמור על קשר עם הלקוחות?
האם אתם זוכרים ש"למכור ללקוח קיים קל יותר מאשר להביא לקוח חדש לעסק"?
.
הסיבה לכך היא שלקוח חדש צריך להכיר אתכם.
לעבור את תהליך KLT שדיברתי עליו בפעמים הקודמות.
K – KONW, L– LIKE, T– TRUST
.

זה תהליך הכרחי וטבעי שמתרחש כל הזמן.
הרי לא תלכו לקנות משהו בלי שתסמכו על המוכר ו/או על החברה ו/או על המוצר.
התהליך הזה – לוקח את הזמן שלו.
כשיש לנו לקוח שכבר רכש מאיתנו והיה מרוצה, הוא מן הסתם כבר מכיר אותנו.
יודע מה המוצרים שלנו, איך השירות המצוין שלנו עובד, מה הוא מקבל בתמורה.
ההיכרות הזאת, היא זו שמקצרת את תהליך המכירה כשיש לנו שירות או מוצר חדש להציע.
.
אבל… וכאן בא  אבל גדול מאוד!
.
נניח שהלקוח רכש מוצר/שירות לפני 4 שנים.
מאז הוא לא שמע ממכם אף מילה. לא טלפון, לא בדואר, לא במייל.
טוב, אולי בחגים – וגם זה בספק – שלחתם לו אימייל שמברך אותו לחג שמח.
בתוך ים המיילים שהוא קיבל, פשוט לחץ על "delete". כי הוא לא זוכר!!!
.
איך… איך הוא יזכור אתכם?
איך הוא ידע מי אתם?
איך הוא יזכור להמליץ עליכם לחברים שלו אם בקושי הוא זוכר מה יש לכם להציע?
.
שמירה על קשר עם הלקוחות הקיימים יכולה להיות פשוטה, קלה, נוחה והכי חשוב יעילה!
.
אני מלמדת אתכם איך לעשות את זה!
.
בסדנת בוקר ב 23.11.10 נלמד איך להשתמש בכלי עוצמתי שנותן לנו, בין האפשרויות הרבות,
גם אפשרות לתשתית תקשורתית ישירה לשמירה על קשר רצוף ותדיר עם הלקוחות שלנו.
/
הסדנא מיועדת לכל בעל עסק שהקשר עם לקוחותיו חשוב לו והוא רוצה לשמור על קשר
בקלות ובהשקעת זמן קטנה.
כמובן! הסדנא גם עבור כל בעל עסק שרוצה להביא עוד לקוחות לעסק שלו!
.
אנחנו נפגשים ב 23.11.10 בשעה 08:45 במכון מופת, רח' שושנה פרסיץ 15 תל-אביב.
בשעה 09:00 אנחנו מתחילים את הסדנא
בכיתת מחשבים ובה רק 17 מקומות.
הסדנא מסתיימת בשעה 14:00.
.
זיכרו: מספר המקומות מוגבל!
רק 17 משתתפים יוכלו להשתתף בסדנא יחודית זו!
.
מה ההשקעה שלכם:
בהרשמה מוקדמת – עד 15.11.10 – 550 ש"ח בלבד (במקום 700 ש"ח) כולל מע"מ.
מ 16.11.10 – מחיר מלא – 700 ש"ח כולל מע"מ (על בסיס מקום פנוי).
.
מהרו, הזדרזו להירשם!
כל מה שצריך הוא למלא את הטופס כאן למטה,
וללחוץ על כפתור ההרשמה.
מייד תועברו לעמוד מאובטח שבו תוכלו לשלם בכרטיס אשראי
ויזה או מאסטרכרד.


דואר אלקטרוני *
שם *
משפחה *
טלפון/נייד *


.
להרשמה טלפונית נא חייגו לבלה עברון: 052-4892900
או במייל:
bella@bella.co.il
.
לא יתאפשר תשלום ביום הסדנא!
.
הנה הזדמנות לפגוש אותי אישית ולשמוע ממני הרצאה בחינם!
ההרצאה בנושא: "איך למכור יותר ללקוחות קיימים, בעזרת מערכת רב-מסר".
נפגש ב 10.11.10 בשעה 21:00-20:00 במרכז מופת, רח' שושנה פרסיץ 15 ת"א.
ההרצאה תתקיים לאחר ערב קידום אתרים שמעבירה שרון דידי, מנכ"לית LiveSeo.
(ערב לקידום אתרים בהשקעה של 70 ש"ח בלבד! לפרטים לחצו כאן).
/
האם אתם שומרים על קשר עם לקוחותיכם? ואם כן אז איך אתם עושים את זה?
כתבו לי כאן בתגובות למטה לטובת כל הקוראים.
/
להתראות, בלה עברון

 

סגור לתגובות על איך לשמור על קשר עם הלקוחות שלנו?

התגובות סגורות.