הגיע הזמן להתקדם ללינקדאין!

שנה חדשה וזה הזמן לחשוב על התקדמות!

בעולם של מידע אינסופי שמציף אותנו,
ובעיקר מהתקשורת הדיגיטלית והרשתות החברתיות,
אנשים שרוצים לקדם את עצמם או את האג'נדה המקצועית שהם מקדמים זקוקים לבולטות ומיתוג עצמי.

רשת הלינקדאין (LinkedIn) מונה כיום מעל 400 מיליון חברים רשומים!!! (פרופילים),
הנמצאים ב-200 ארצות ברחבי העולם. עובדה זו הופכת אותה לרשת החברתית-עסקית החזקה בתבל.

בישראל ישנם מעל 2,000,000 חברים רשומים(!!),ורבים מהם נמצאים בעמדות מפתח בשוק הישראלי.

מטרת הרשת הינה לקשר בין אנשי מקצוע, כדי לנהל את תהליכי הפיתוח העסקי והמכירות, ולהשיג תוצאות ממשיות מוצלחות.

באמצעות פלטפורמה חכמה ובעלת גישה מתמדת לאנשים, מידע עסקי, אקטואליה והזדמנויות, היא מאפשרת להגיע לכל קהל יעד/מקבל החלטות.

הדרך להתחיל זאת מתחילה בפרופיל האישי.

פרופיל אישי בלינקדאין הוא הבסיס עליו בונים את ה"בניין" שנקרא נטוורקינג. הפרופיל האישי בלינקדאין כיום הוא מעין "מיני אתר" לבעל הפרופיל.

לחצו כאן להמשך קריאה

מכל הלב ♥

בלה עברון,
מומחית לשיווק עסקים בפייסבוק
ובמדיה הדיגיטלית באינטרנט

עדיין אין תגובות

RSS תגובות

השארת תגובות