רזיתי המון! איך זה קשור אליך?

שלום לכם!

בזמן האחרון אני מקבלת תשואות מכל עבר.
לקוחות שפוגשים אותי בכנסים עומדים ומביטים בי ומתפעלים כמו לא מאמינים ואומרים: "איך רזית! את פשוט מישהי אחרת!"
חברות שלי מתפעלות ממני כל הזמן ופשוט לא מפסיקות להחמיא. 
גם בת דודה שלי, שלא התראינו המון זמן, ראתה תמונה שלי בפייסבוק וסימסה לי "את פשוט נראית מעולה!". היום קיבלתי מייל מקולגה שכתבה לי "את נראית מדהים!".
וזה באמת נכון! עשיתי שינוי גדול והורדתי כ 16 ק"ג ממשקלי וזה באמת מבצע..סמיילי

נכון שאת התוצאות רואים עכשיו, אבל ההצלחה הזו לא קרתה ביום אחד. זה היה תהליך של חצי שנה!

כשתסתכלו היטב בתמונות אתם תגלו שלמרות שירדתי כ 16 ק"ג אני עדיין לא אישה רזה (ובסוד אני יכולה לספר לכם שאני ממשיכה לרדת).

בלה עברון

אז מה זה בעצם קשור לעסק שלי ואליך?

אז זהו. שכן!

כשרואים את ההצלחה פתאום, מתפעלים ממנה, מתבשמים בה ונהנים מהתוצאות שלה.
זה כיף לקבל מחמאות, להרגיש טוב עם עצמי ועם הגוף שלי, לענוד את הטבעות ש"חיכו" שנים במגירה, לקנות בגדים מחמיאים וצמודים.. תחושה נפלאה אין ספק!
אבל… לקח לזה זמן להיות התוצאה הזאת. וגם היו מחירים "ששילמתי" כדי להגיע לתוצאה הזאת.
כתבתי בכוונה את המילה שילמתי במרכאות. כי לא באמת שילמתי בכסף. אבל הפעם, בניגוד לפעמים קודמות החלטתי "לשלם" את המחיר ולעשות את מה שלא עשיתי כמה שנים טובות: לאכול נכון, לאכול מה שטוב לגוף שלי, לדבוק במסגרת, להתמיד, להתמיד להתמיד.


ואיך זה בא לידי ביטוי בעסקים?

כן, גם בעסקים צריך "לשלם" מחירים. גם שם לוקח להצלחה זמן להגיע ופתאום היא מגיעה, ורואים את התוצאות ומתבשמים מהם.
לקוחות רבים מגיעים ומבקשים את השירותים שלך, ההכנסות מהעסק עולות, תחושת הסיפוק מהעיסוק (הנה יצא לי חרוז) מתרחבת, יש נחת, כיף גדול, תחושת ההצלחה היא תחושה נפלאה!

צדק מי שאמר לקח לי חצי שנה להגיע להצלחה בן רגע. אנשים שרואים את התוצאות לא תמיד מסתכלים על הדרך שבה התוצאות הגיעו.
על "המחירים" שההצלחה עולה.
ויתרתי על המתוקים, על הפחמימות ועל ה"לאכול מתי שמתחשק לי ומה שמתחשק לי".
ובעסק..
כשעושים את שיחות השיווק בטלפון ללקוחות, כשמשווקים בנטוורקינג, שמשלמים למומחה שעושה את העבודה עבורנו (כמו למשל מומחה לשיווק באינטרנט), כשעושים שיחות מכירה, כשהולכים לכנסים, לקורסים למפגשים, זה גם לא תמיד הכי נוח להצטלם ולצלם סרטוני וידאו, לדוגמא.
כשקמים מוקדם בבוקר ועובדים או רחמנא ליצלן בשעות הלילה (במקום לצפות ב"כוכב נולד" למשל).
כן, יש מחיר לכל דבר.
השאלה היא מה אנחנו מוכנים לעשות ועד כמה אנחנו מוכנים לצאת מתחום הנוחות כדי להצליח?
הדגש הוא על עשייה, אבל גם על עשייה שברוב המקרים, אינה נוחה לנו.

וכן יש גם את ההבנה, שההצלחה מגיעה כשעושים את הפעולות הנכונות.

הפעולות הנכונות תמיד קשורות גם בהתמדה: כשמתמידים לעשות שיווק, הפעולה גורמת לאנשים להתחיל ולהכיר אותנו ולהגיע אלינו ולבקש לעבוד איתנו. כשמתמידים לעשות מכירה, ולא מפחדים להציע את מרכולתנו גם אם נשמע "לא" ו"זה יקר לי" ממשיכים להציע.. ממשיכים בדרכנו, התוצאות מגיעות. יש מי שיקנה מאיתנו וירכוש את המוצרים והשירותים שלנו.
כשמתמידים להגיע לקבוצות נטוורקינג גם אם זה אומר לקום מוקדם בבוקר ולהתייצב בבית קפה מרוחק בשעה 7 בבוקר, פעולה לא נוחה לרבים מאיתנו (שאוהבים לישון עד שעה מאוחרת בבקרים), שעשויה לתרום לכך שאנשים רבים יכירו אותנו ויפנו אלינו לקוחות. פעולה שעשויה ליצור לנו שיתופי פעולה מפרים שיפתחו לנו שווקים חדשים. כן, זה לא תמיד נוח לעשות את זה.

כדאי לזכור: ההתמדה והנחישות מביאים את התוצאות.

כך גם בתהליך ההרזייה שאני עוברת. ההתמדה והנחישות מביאים את התוצאות המיוחלות.
כמובן, שתמיכה צמודה מאוד עוזרת להתמיד וגם אני נעזרתי בתהליך הירידה במשקל.
ובעסק, תמיד כדאי להיעזר באנשי מקצוע שיכולים לעזור לך להתקדם ולהגדיל את העסק שלך, כי לבד זה קשה. לבד זה מאתגר וביחד זה גם יותר כיף ויותר מהר!


אבל.. כן,  יש אבל גדול. (עכשיו זה כאילו עשינו RESET למחשב)

אם עכשיו אפסיק פתאום ואחזור לסורי (שאומר בין היתר לאכול מתי שבא לי ומה שבא לי, לדוגמא) התוצאות עלולות להשתנות לרעה שוב. מה שאומר, שכדי לשמר ולשפר את התוצאות שלי עלי להמשיך ולהתמיד ולעשות את הפעולות הנחוצות עוד ועוד ולא להפסיק.
עד מתי? שאלה פתוחה.
מי מחליט? אני.

כך גם בעסק.

אם יש לנו לקוחות, ועכשיו החלטנו לקחת פסק זמן ולהפסיק לעשות שיווק (כי זה יקר, זה לא נוח ובכלל למה צריך שיווק, הרי יש לקוחות, לא?)
אם החלטנו להאט את פעולות המכירות והנטוורקינג, בזמן קצר מאוד אנחנו עלולים למצוא את העסק שלנו במגמת ירידה. כי אם מפסיקים לעשות את הפעולות הנחוצות, התוצאות בהתאם.

עד מתי? שאלה פתוחה.
מי מחליט. אנחנו.

זה יכול להיות עד שנעשה משהו שונה שישפר את התוצאות עוד יותר.
ותמיד תמיד זו יציאה מתחום הנוחות שלנו.
כל קפיצה אם זה ברמה האישית (כמו ירידה במשקל) או ברמה העסקית (כמו קפיצה בהכנסות) מתחילה בצעדים נחושים, בהתמדה ובעשיה וביציאה מתחום הנוחות שלנו, לעשות משהו שממש לא נוח לנו לעשות ושיביא לנו את התוצאה החדשה והרצויה.

אוטוטו מסתיימת שנת 2013 ואיתה יבואו הסיכומים.
ממה אתם נפרדים השנה? מה התוכניות שלכם לשנה הקרובה? מה כדאי לשחרר? מה כדאי לשמר?
מה אתם רוצים לשפר?
כתבו לי כאן למטה ואני אשמח להגיב ולהתייחס.

מאחלת לכם חנוכה שמח!
שלכם,
בלה עברון
מומחית לשיווק עסקים באינטרנט


נ.ב.
הנה כאן התמונות שלי "לפני" ו"אחרי" (יותר נכון בדרך אל.. )
מאחלת לכם הצלחה מכל הלב.


כנס מפת האוצר לעסקים -  20.12.2011

בלה עברון בכנס מפת האוצר 20.12.11


כנס מפת האוצר לעסקים – 30.10.2013

בלה עברון בכנס מפת האוצר 30.10.2013

whatopinion1

עדיין אין תגובות

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובות