איך הרב עזר(ה) לדוקטור?

הנה סיפור אמיתי.

אחד מלקוחותי, ד"ר פויטש, פגש אותי ושאל אם אני יכולה לעזור לו.
בהמשך שיתף אותי שהוא רוצה לנסוע לחו"ל לתקופה של 3 שבועות עם זוגתו הטרייה.
מה שהטריד אותו היתה אימו הקשישה.
הוא בן יחיד שמטפל בכל הקשור אליה, אמנם מתפקדת אך זקוקה להשגחה.
אין מי שיעשה זאת במקומו בזמן העדרותו.
ד"ר פויטש שאל אותי אם אוכל לעזור לו למצוא מישהי שתסכים להשגיח על אימו.
" עבודה זמנית למישהי נחמדה" כך אמר לי.
אמרתי לו "בהחלט! אני אעזור לך! יש לי רשימת תפוצה ענקית! אני אשלח לרשימה שלי בקשה! בטוח שנמצא מישהי מתאימה במיוחד בשבילך".
הד"ר היה סקפטי. היה לו קשה להאמין ש"זה עובד".
 .
שלחתי מסר לרשימת התפוצה שלי – ביקשתי עזרה לד"ר.
השתמשתי ברב-מסר. זו מערכת דיוור אלקטרוני והפצת ניוזלטר.
בלחיצת מקש קטנה נשלח המסר לכ 1000 איש.
הטלפון של ד"ר פויטש לא הפסיק לצלצל…
רשימת תפוצה היא כלי אינטרנטי אדיר שמקרב את הלקוחות שלכם אליכם!
בעזרת המערכת תשארו בתודעה של הלקוחות,
תוכלו כמובן להזכיר להם על מבצעים שאתם עושים,
לספר על פעילויות מעניינות, להזמין להרצאות. מה לא?
הדבר המדהים שיש ברב-מסר הוא שתוכלו גם לדעת מי האנשים שפתחו את המייל ששלחתם ומי התעניין במשהו ספציפי שהצעתם!! זה כלי עוצמתי – אין כמוהו!

הנה אני מצרפת לכם מה שעופר מלמד, אומר על עבודה עם רב מסר.

 

 

 להתראות בשמחות,

בלה עברון

שתפו ברשתות החברתיות

Share/Bookmark

3 תגובות, למה את/ה מחכה?

3 תגובות לפוסט “איך הרב עזר(ה) לדוקטור?”

  1. בלה!
    אחלה של סיפור ואכן יש להכיר ביכולותיו של הרב מסר.
    בהצלחה ובברכות
    המשך יום פורה ומפרה
    רוחי בכר
    מתקשרת ומאמנת – ייעוץ הדרכה וליווי לעסקים קטנים ובינוניים

  2. שמחהבתאריך 03 יונ 2010 בשעה 18:03

    גם אני מוצא שרב מסר הוא כלי טוב מאד.
    הוא גם תומך בעברית, דבר שאין בצורה טובה במערכות אחרות שאני ראיתי.
    שמחה

  3. דניאלהבתאריך 04 יונ 2010 בשעה 18:58

    בלוש
    אכן כלי ניהול לקוחות נפלא מומלץ בחום לכל בעל עסק!
    דניאלה